Werken bij

Jouw werkgeluk bij ATO-Scholenkring

Binnen ATO-Scholenkring werken we samen aan goed onderwijs. Onze mensen zijn het goud van onze organisatie. Bij ATO-Scholenkring kan iedereen zich blijven ontwikkelen, of je nu voor of buiten de klas staat. Wij blijven investeren in de ontwikkeling, de vitaliteit en het werkgeluk van al onze medewerkers.

#samenopkoers #onzemensenzijngoud

Jouw werkgeluk, gelukkige leerlingen, dat matcht!

Kies je voor werken bij ATO-Scholenkring, dan kies je voor werkgeluk. Bij ATO-Scholenkring zien we het individuele kind met al zijn of haar talenten, met één doel scherp voor ogen: onze kinderen helpen opgroeien tot veerkrachtige, gelukkige wereldburgers die vol zelfvertrouwen en met oog voor de ander in de maatschappij staan. Binnen ATO-Scholenkring werken we samen aan goed onderwijs voor onze kinderen: directeuren, onderwijsprofessionals en stafleden. Onze mensen zijn het goud van onze organisatie.

Goede mensen werven en behouden vraagt om goed werkgeverschap en faciliteren dat iedereen zijn of haar werk het beste kan doen. Binnen ATO-Scholenkring kan iedereen zich blijven ontwikkelen, of je nu voor of buiten de klas staat.

Jij staat centraal

Waar word jij gelukkig van in je werk?
Bij ATO-Scholenkring is geen enkele dag hetzelfde. Het werken in het onderwijs is dynamisch en betekenisvol. We vinden het belangrijk dat jij jezelf kunt ontwikkelen en dat je met plezier je werk kunt doen. Daarvoor bieden we faciliteiten op het gebied van vitaliteit, professionalisering en zorgen we voor een fijne, veilige werkplek. Je krijgt veel ruimte om je werk in te vullen, jij bent tenslotte de professional in jouw vakgebied.

We werken samen, ieder vanuit zijn eigen rol, met veel waardering voor ieders inzet. ​Word jij daar enthousiast van?

Klik hier om naar onze vacatures te gaan